Iklan Anda

Jumaat, 29 November 2013

Aku Malu - Nyata

Aku Malu
Untuk Meluahkan
AKu Pun Tak Tahu
Pabila Bertentang Mata
Ku Pun Tak Tahu 
Antara Kau Dan Aku
Tiba-TIba Sahaja 
Aku Jatuh Cinta

Berikan Lah Secebis Hati
Untuk ku Bersama
Berikan Lah Seiklas Kata
Untuk Kita Berdua

Aku Rasa Malu
Untuk Meluahkan
Aku Pun Tak Tahu
Pabila Bertentang Mata
Aku Pun Tak Tahu
Antara Kau Dan Aku
Tiba-Tiba Sahaja 
Aku Jatuh Cinta

Berikan Lah Secebis Hati
Untuk ku Bersama
Berikan Lah Seikhlas Kata
Untuk Kita Berdua

Berikan Lah Secebis Hati
Untuk Ku Bersama
Berikan Lah Seikhlas Kata
Untuk Kita Berdua

Aku Rasa Malu
Untuk Meluahkan
Aku Pun Tak Tahu
Pabila Bertentang Mata
Aku Pun Tak Tahu
Pabila Kau Dan Aku
Tiba-Tiba Sahaja 
Aku Jatuh CInta

Berikan Lah Secebis Hati
Untuk ku Bersama
Berikan Lah Seikhlas Kata
Untuk Kita Berdua

by pencintaseni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan